top of page
חיפוש
  • מיכל עומרי

לא סתם מורה לפיתוח קול...

דמיינו לעצמכם אילו מורים ומורות לפיתוח קול הייתם יכולים להיות... אם...

אם הייתם יכולים לתת מענה ולעזור לכל זמר שנכנס בפתח דלתכם, לא משנה באיזו רמה הוא, מה מפריע לו לשיר כרגע, או אם הוא זמר יותר טוב מכם.

אם היתה לכם שיטה מסודרת מא' ועד ת' ללמד כל אחד בדרך הכי נכונה ומתאימה עבורו.


​אם כל תלמיד יחווה אצלכם תחושת הצלחה וסיפוק אדיר כבר בשיעור הראשון.

תארו לעצמכם שתדעו

שתדעו בדיוק איך השיעור שלכם יתחיל, מה יהיה מהלכו ואיך הוא יסתיים. פתאום כל תרגיל יהיה הגיוני, וייצור את האפקט הרצוי על קולו של התלמיד.

שכל תלמיד ידע בדיוק מה לא עובד אצלו ולמה.

כל תלמיד ידע בדיוק על מה הוא צריך לעבוד בבית ויוכל לעשות זאת באופן עצמאי.

התלמידים שלכם יתקדמו, ויראו תוצאות, והרבה יותר מהר מאי פעם!

כתלמידה, לא פעם הרגשתי שמלמדים אותי לפי אותו הדפוס של התלמידה שקדמה לי, עם תרגילים כלליים ש"מתאימים" לכולם. המורות היו משתמשות בדימויים שונים שלא תמיד הבנתי, אבל ניסיתי מאוד לרצות אותן. אולי אתם לא מאותם המורים אבל...

אם אנחנו זמרים טובים, זה עדיין לא הופך אותנו למורים טובים, ומה שעובד לנו, לא בטוח יעבוד לתלמידינו.

ללמד מניסיון אישי יכול להצליח אבל יכול גם להיכשל.


ללמד מהניסיון האישי שלנו יכול לגרום לתלמיד תסכול רב ויכול לגרום לו לדשדש במקום ולא להתקדם במשך שנים.

ברגע שהבנתי את כל הנקודות הללו, החלטתי שאני רוצה להיות מורה מוסמכת. מאז, חל מפנה חד בצורה שבה אני מלמדת. קיבלתי ביטחון בדרך ההוראה. השיעורים קיבלו מבנה וסדר ברור. התלמידים הבינו ה-כ-ל, אני הבנתי ה-כ-ל!

התלמידים התקדמו בזמן קצר יותר ויכלו להבחין בהתקדמותם בכל צעד. הניסיון האישי שלנו כמורים וכזמרים יכול להעשיר ולתרום להוראת פיתוח קול, אך קשה להסתמך עליו כשיטת הוראה אבסולוטית.

אל תתפשרו, שאפו להיות מורים טובים יותר מעכשיו!


כיום בישראל, אין מענה מסודר למורים לפיתוח קול שרוצים להעמיק את הידע הפדגוגי שלהם ואין שום גורם שמסמיך זמרים או מוסיקאים להיות מורים לפיתוח קול.

לאחר לימודי ההסמכה בשיטת IVA, אצל המורים הטובים בעולם יוצאי שיטת SLS האגדית- ממנה גדלו זמרים כמו סטיבי וונדר, מייקל ג'קסון ואחרים- בידיי הכלים לא רק לעזור לזמרים, אלא להנגיש את השיטה גם למורים ומורות לפיתוח קול שזקוקים לביטחון, סדר, מבנה, היגיון ומודעות בשיעוריהם כדי להמשיך ולצמוח בידיעותיהם אודות הקול והוראת פיתוח הקול בצורה מכוונת ומסודרת.


איך פועלת השיטה?


השיטה מאפשרת למורים לאבחן את קול התלמיד ובעיותיו כבר בשיעור הראשון ולתפור לו תכנית עבודה שתסייע לו להגיע ליעדים שלו בצורה ממוקדת, יעילה ומהירה יותר. השיטה מאפשרת למורה להעביר שיעורים מובנים, יעילים ומסודרים עם רצף מתודי והגיוני בו מתרחשת התקדמות מדוּדה מתרגיל לתרגיל, משיעור לשיעור. אם גם לכם חשוב להיות מורים טובים יותר כבר עכשיו, ומעניין אתכם לשמוע עוד על איך זה עובד, צרו קשר>>

255 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page